Teslimat Koşulları
Değerli Markalar olarak, marka değerleme hizmetimizi çevrim içi olarak sunmaktayız.
Siparişinizin ardından, tarafınızdan talep edilen ön bilgi ve belgelerin eksiksiz bir şekilde iletilmesiyle birlikte değerlendirme süreci başlatılır.
Uzman ekibimiz, analiz ve raporlama işlemlerini tamamlayarak, marka değerleme raporunuzu belirtilen e-posta adresinize PDF formatında iletir.
Ortalama teslim süresi: 3 – 15 iş günü
Teslimat şekli: E-posta ile dijital gönderim
Fiziksel belge gönderimi: Talep edilmediği sürece yapılmamaktadır.
İade Koşulları
Marka değerleme hizmeti; size özel, analiz ve hesaplamalara dayalı olarak hazırlanan kişiselleştirilmiş bir danışmanlık hizmetidir.
Bu nedenle, hizmet sunulmaya başlandıktan sonra veya rapor teslim edildikten sonra iptal ve iade yapılamaz.
Ancak şu durumlarda destek sağlanır:
Teslim edilen raporda belirgin bir eksiklik veya hata varsa,
Talep edilen bilgilerle uyumsuzluk tespit edilirse,
Teknik bir aksaklık nedeniyle rapor ulaşmamışsa,
bu gibi durumlarda bizimle en kısa sürede iletişime geçmeniz halinde, gerekli düzeltmeler ücretsiz olarak yapılır.
İletişim ve Destek
Her türlü soru, sorun ve talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:
E-posta: info@degerlimarkalar.com.tr
Telefon: 0532 586 55 80